Amivel, és ahogyan dolgozom

Miért hívjak el egy fényképészt esküvőre, céges rendezvényre, születésnapi bulira?

Mennyivel nyújt többet egy hivatásos fényképész, mint bárki akinek van egy digitális fényképezőgépe?

Az alábbiakban felsorolok néhány érvet a “miért” mellett. További 10 ok, amiért érdemes egy hozzáértőt hívni.

Amit a legfontosabbnak tartok:

A gombot mindenki meg tudja nyomni. A képalkotás azonban itt nem áll meg. Manapság a legtöbb kép nem kerül fotólaborba. Ennek köszönhetően nem kerül sor egy olyan munkafolyamatra, ami a fényképek hibáit lehetőség szerint kijavítja. Ennek hiányában az internet tele van “szebbnél szebb” képekkel, melyek nyersen kerülnek elő a gépből.

Amíg van fény addig minden rendben. De ha nincs…

Egy fényképész a rendelkezésére álló technika, látásmódja, szakmai tapasztalata, hozzáértése segítségével szélsőséges fényviszonyok (no meg egyéb körülmények)  között is képes olyan képeket  készíteni, amilyet amatőr technikával, hozzáértés nélkül házilag nem lehet elkészíteni megfelelő minőségben.

Amivel dolgozom:

Canon eos 5D M IIElsődleges számomra, hogy megbízóim által rendelt képek tartalmilag és technikailag egyaránt kiváló minőséget nyújtsanak. Ennek érdekében a CANON cég professzionális termékeit használom munkám során.

Canon EOS 5D Mark II. digitális, tükörreflexes fényképezőgépekkel, valamint a CANON L jelzésű profi objektívjeivel fényképezek. A két váz használata lehetővé teszi a nagylátószög és a teleobjektív közötti gyors választást valamint meghibásodás esetén mindig van tartalék eszköz kéznél.

Mivel ezek a fényképezőgépek rendkívül érzékeny szenzorral rendelkeznek, így minimális zajt produkálnak olyan fényviszonyok között is, ahol a meglévő természetes, vagy mesterséges megvilágítás nem túl optimális.

Hogyan?

Minden fotózás (amennyiben külső helyszínen történik), egy helyszínbejárással kezdődik. E felmérés során megvizsgálom a helyi adottságokat és eldöntöm milyen felszerelésre lesz szükség. Ekkor egyeztetem a megrendelővel az apróbb részleteket, felmérem a pontos igényeket. Ezt követően adok részletes árajánlatot.

A képekről:

Egy fénykép elkészítése számomra nem az exponáló gomb lenyomásával végződik. Ezt a “labormunka” követi. Ez manapság mást jelent, mint a filmes korszakban. Minden kép digitális utómunkán esik át. Ezt követően nyeri el a fotó a végleges állapotot.

Igény esetén a fotókon grafikus munkát is végzek. (Háttércsere, különleges hatású képek készítése, feliratozás stb.) Ami még rendelhető:

  • Web-re optimalizált képek,
  • nyomdakész képek,
  • papírképek, nagyítások,
  • fotóalbum,
  • fotókönyv,
  • Interneten publikálható fotógaléria,
  • teljes weblap készítése,
  • DVD “slideshow”.

A különböző szolgáltatások árai az “Árak” menüpont alatt találhatóak. Amennyiben részletes árajánlatot szeretne kérni, E-mail-en keresztül 1-2 munkanapon elküldöm.

Hozzászólások lezárva